POVRAT SREDSTAVA

Poštovani kupci,

u skladu sa dobrom politikom poslovanja garantujemo Vam 100% povrat novca u sledećim slučajevima:

  1. U slučaju da se dogodi da ste dobili oštećen proizvod ili da proizvod nije u originalnoj ambalaži.
  2. U slučaju da ste dobili proizvod koji niste naručili.
  3. U slučaju da je došlo do potpunog loma prilikom transporta.

U svakom od ova tri slučaja, pored povrata novca, na naš teret takođe pada trošak slanja proizvoda nazad kurirskom službom.

Ukoliko primetite da proizvod pripada bilo kojoj od gore navedene tri (3) grupe, molimo Vas da nas kontaktirate. Proizvod koji je ispravan ili u ispravnom stanju biće poslat u najkraćem mogućem roku i o našem trošku.

Moguć je povrat istom dostavljaču koji je robu i dostavio. Dostavljač nema pravo da vrši povrat sredstava, njegovo je zaduženje samo predaja porudžbenice i naplata po fiskalnom računu.

Molimo Vas da proizvod obavezno proverite u prisustvu dostavljača, budući da reklamacije na fizička oštećenja ne primamo ukoliko roba nije proverena prilikom prijema.

POVRAT NOVCA U SLUČAJU PLAĆANJA PLATNIM KARTICAMA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, bez obzira na razlog vraćanja, Winebar.rs (Barter Koming doo) je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Zahtev za povrat sredstava neće biti uvažen ukoliko:

  1. Kupac poruči proizvod koji nije želeo. Kako bi smo izbegli eventualne nesporazume, naš vinski operater poziva nakon uspešno kreirane porudžbine i kako bi potvrdio porudžbinu i utvrdio tačnost datih podataka koji su vezani za mesto i vreme isporuke.
  2. Kupac ne proveri fizičko stanje proizvoda pred dostavljačem. Tada se smatra da je proizvod u ispravnom stanju i u momentu kada je roba prihvaćena, ona postaje vlasništvo potrošača.

Reklamacije

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) Winebar.rs (Barter Koming doo) odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine. Zakonska odgovornost ne postoji ako isporučena roba:

  1. odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
  2. ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
  3. ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
  4. po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
 
Postupak reklamacije

Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka na sledeći način:

  • Pozivanjem broja: 063 66 30 32

Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. Iako Zakon ne predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe.

Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o kupovini,d obićete pisanu ili elektronsku potvrdu kojom će vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.

U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

VAŽNO

Reklamacije specifičnih proizvoda poput vina prolaze inspekciju naših vinskih stručnjaka, te Vas u cilju održavanja dobrih odnosa molimo da ispoštujete sledeće:

  • Ukoliko mislite/garantujete da je vino ‘’kork’’ (pokvareno) molimo Vas da nam punu bocu (minimum 4/5 cele boce)  vratite sa originalnim čepom. U vezi ispravnosti ili neispravnosti proizvoda će Vas svakako kontaktirati naš vinski stručnjak.
  • Ukoliko vino ima otvarač na navoj (takozvani screw cap) molimo Vas da ne vršite reklamacije sa opravdanjem da je vino ‘’kork’’ budući da nema prirodni plutani čep od kog bi dobio ovu manu. Naime, Trihloranizol (TCA) je jedinjenje i metabolički produkt gljivica kojima je pluta prirodno stanište. Dovoljna je količina od samo 3 nano-grama po litru TCA da bi vino imalo prilično prodoran, neprirodan miris. Struktura plute je prožeta mikro-porama koje omogućavaju razmenu gasova (što je za razvoj visokokvalitetnih vina neophodan proces). Upravo ove pore mogu biti utočište za razvoj gljivičnih mikroorganizama koje potencijalno ugrožavaju vino proizvodeći TCA. Gljivice se takođe mogu razvijati u porama tokom različitih faza pripreme i prerade plute tokom proizvodnje plutanih zatvarača. Zaključak: nije moguće naći miris ‘’korka’’ (TCA) u vinu koje je hermetički zatvoreno plastičnim čepom.
  • Ukoliko naš vinski stručnjak utvrdi da vino koje se nalazi u boci nije ono što piše na vraćenoj etiketi koja je bila zatvorena, obaveštavamo Vas da boca nije podložna reklamaciji.
  • Ukoliko Vam se vino ‘’ne sviđa’’, proizvod nije podložan reklamaciji, ali ćemo dati sve od sebe da za sledeće vino preporučimo nešto drugačijeg stila.